Ny tv-bänk

image192

Igår var vi på Ikea och köpte en ny tv-bänk. Det blev den enklast möjliga. Jag tycker att det blev väldigt fint med bänk istället för hyllor under tv:n. Eller i början var det ganska fint med hyllorna också, men efter att saker som Xbox och stereon tillkommit blev det så mycket sladdar som syntes. Sladdar är inte fina. Nu ser det bättre ut. På den nedre bilden ser man också vilken fin utsikt vi har från vårt vardagsrum.

Idag har jag och Jenny suttit på skolan och påbörjat skrivandet av vår B-uppsats. Skönt att få komma igång nu. Men det kommer att bli ett antal stressiga veckor framöver. Men med bra planering ska man nog kunna låta bli att bryta ihop helt.

Nu ska vi snart sticka ut och springa. Ciao!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej, tack för kommentaren!

Du fick mig att le lite grann! :)
Roligt att du klickar hem barnkläder fast du skälv inte har några egna! Vad jag vet är det en kvinna som har hand om webshopen. Det är många webshopar särskilt när det gäller barnkläder där det är en privatsperson som köper in kläderna och säljer över nätet. Antar att babyshop också är sån.

Och ROLIGT att du diskade och grejade utan sura miner! :) Hoppas jag lyckas inspirera fler att se det positiva i livet - för det ska man! Och det mår man bäst utav! (kanske du märkte?)

2008-05-07 @ 14:57:59
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0