Less var ordet

Känner mig ganska så less just nu. Av ett antal anledningar.
  • Jag är less på att tentaplugga. Har suttit och läst hela dagen idag och vet att jag måste läsa lika mycket imorgon.
  • Jag är less på Modos sinnessjuka svacka. Visa lite hjärta gubbar!
  • Jag är less på lärare som inte kan rätta tentorna i tid. Ni har faktiskt bara 15 arbetsdagar på er. Om jag måste göra omtenta vill jag ju veta det i tid så jag kan byta bort jobbet den dagen.
  • Jag är less på andra lärare som struntar i att skriva på schemat att vi ska ha hemtenta. Istället ser det ut som att vi är ledig hela vecka 51. Men så var det inte, vi ska ha hemtenta mitt i den veckan. Kul för alla oss som trott att vi är lediga och därför bokat in en massa extrajobb den veckan. Suck!

Hmm, kan det vara så att Lisa har gått och blivit lite skoltrött såhär i mitten på terminen..?
Mycket troligt. Men jag måste försvara mig med att säga att vi faktiskt har ett ganska hektiskt schema. På tisdag blir det den tredje tentan på 12 veckor. Blä!

Kommentarer
Postat av: BG

Tunga puckar... Motgångar är till för att övervinnas. Bakom varje uppförsbacke lurar en raksträcka. Sov gott och dröm ljuva drömmar.

2008-11-20 @ 22:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0