Måndag

En helt vanlig måndag skulle man kunna säga att detta har varit (eller fortfarande är, dagen är ju inte slut än).

Kom nyss hem från H-sand efter en lång dag med mycket ny information som skulle tryckas in i huvudet. Som följd av detta har jag nu en lindrigare huvudvärk. Då är det skönt att få slänga sig ner i soffan direkt när man kommer hem och bara slötitta på tv:n.

Resten av veckan kommer att bestå av en hel del plugg, träning, och så har jag fått i uppgift att hitta lite nya kläder åt Joakim. Det ska bli roligt. Vi får se om jag hittar något snyggt. På torsdag ska några från klassen åka till Östersund för något slags experiment. Vi ska visst videofilmas och därefter bli analyserade. Creepy, men säkert väldigt intressant.

Nä, nu ska jag fortsätta se på That 70s show.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0