Tentaångest och snuva

Här sitter man och försöker läsa på det sista till tentan imorgon och så blir man helt plötsligt frusen och jättesnuvig. Det är väl typiskt att man ska bli krasslig när man ska göra en tenta. Men det ska nog gå bra ändå. Min förmodade förkylning är dock det minsta jag kan skylla på om jag kör på tentan imorrn. Jag är rädd att jag inte har pluggat så mycket som jag egentligen borde ha gjort. Men men, nu är det inget att göra åt, det får gå som det går. Ni som vill och har tid får gärna hålla tummarna för mig imorgon klockan 8.00.


Idag hade jag på mig min nya kavaj som jag hittade på second hand. Stövlarna jag har på mig är grymt sköna ska jag be att få tala om också. Sen att huvudet inte fick vara med på bilden har sin naturliga förklaring - man ser helt enkelt inte klok ut på mornarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0