En härlig dag i solen

Vilket underbart väder det har varit idag!
Sol och 17 grader i skuggan - otroligt!

Drog iväg och tränade idag på förmiddagen innan lunchen (påminn mig att aldrig träna den tiden igen, shit va folk!). När jag duschat drog jag ner till stan och käkade supergoda baguetter från Baguetterian i solen på torget med Joakim.

Strosade runt lite på stan efter lunchen. Hittade ett par grymt snygga shorts på Cubus, som jag ska ha i sommar och på Kreta givetvis. På Bikbok hittade jag en fin blåvitrandig tröja som jag kommer använda flitigt nu i vår.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, hon växe och växer för varje dag som går :)



Vad snyggt det blev med det nya vardagsrummsbordet!

Tyvärr så tror jag att det är ganska så vanligt att det kan bli märken i oljad ek. Men kanske försvinner det då man oljar in det på nytt?

2009-04-24 @ 21:14:37
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Linda

17 grader i skuggan hade jag itne sagt nej till :)



Jo, jag brukar gymma ibland, det går i perioder mestadels blir det spinning och bodypump men när jag väl är på gymmet kör jag nästan bara med fria vikter. Det känns som att det tar mer och ger mycket mer än maskinerna. Vad föredrar du själv ?

2009-04-29 @ 06:45:10
URL: http://www.lindakyro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0