Sol och träning på SAK



Jag fick användning av mina nya brills redan idag. Så skönt att solen kommit tillbaka och den verkar ju stanna kvar över hela helgen. Underbart!

Var uppe i Härnösand på föreläsning idag. Eller det blev inte så mycket föreläsning, vi gick igenom en massa instuderingsfrågor som vi fått i veckan. Av någon konstig anledning var det typ bara jag som försökt mig på att svara på de där frågorna innan föreläsningen, så det blev en del prat från Lisa idag. Tror att läraren blev lite less på att ingen annan än "sundsvallsgänget" kunde svara på frågorna.

Vid kl. två mötte jag upp Johannes på Sporthallen för ett gympass. Alltid lika roligt att träna "på riktigt" med en seriös en =) Vi körde marklyft (älskar att köra med stora 5:or, så man kan köra med stången från golvet. Haha, den där meningen förstod i alla fall jag =P) sedan körde vi mage och vader. Har fått nå konstiga rivmärken på axlarna, misstänker att det var från vadgrejen. Man hade liksom vikt på axlarna, fast det var ju mjuka kuddar så jag förstår inte riktigt... Johannes fnissade lite lömskt efter passet. Jag tolkar det som att mina ben kommer att vara obrukbara imorgon, haha!

Om jag ändå inte kommer att kunna utnyttja mina ben imorgon tänkte jag att jag lika gärna kan åka ut till Matfors och sätta mig i solen och plugga. Här inne i stan finns det ju ingenstans man kan sitta om man vill ha lite sol på sig.

Kommentarer
Postat av: Linda

I helgen kom det lite värme även till Kiruna men vi har fortfarande kvar lite snö och allt är grått och trist men vad gör det när solen skiner :)



Håller helt med dig om lösa vikter, mycket roligare och jag fattar din mening ;) Jag har käkat protein rätt länge och gillar det. Fungerar bra som t ex 'mellanmål' och det är ju inte så att du får massa muskler bara för att du äter det.. Det är ju bara ett tillskott, som är fulllt lagligt så testa :) Kram

2009-05-04 @ 06:28:22
URL: http://www.lindakyro.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men Lisa, man kan köra marklyft med små femmor från golvet oxå..man måste bara gå ner lite djupare jue =)

2009-05-04 @ 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0