Hemma från jobbet

Vilken chock jag fick imorse! Tyckte att jag mådde rätt så bra hela dagen igår. Det var inga problem att jobba eller så. Men när jag vaknade imorse mådde jag piss, rent ut sagt! Ont i huvudet och alldeles tjock i näsan av allt snor. Stoppade i mig alvedon och ibumetin för att piggna till lite. Tänkte att jag skulle göra ett försök och fara till jobbet. Ett tappert försök var det, men jag orkade inte med mer än en timme. Snoret bara rann och jag kände mig helt slut. Vid 11 skickade mina jobbarkompisar hem mig.

Sedan jag kom hem har jag legat raklång i soffan. Mer än så orkar jag inte med för tillfället. Det är väl typiskt att jag ska bli sjuk när ingen är hemma och kan ta hand om mig. Jo, jag tror det är godkänt att tycka lite synd om sig själv i detta läge =P Joakim är nämligen borta hela helgen. Han ska på Coldplays konsert med kompisar från Gävle. Syrran ska också dit, jag är sååå avis!

Usch, det här var ett deppigt inlägg. Snart börjar friidrott, då blir jag nog på bättre humör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0