Internet-lös

Nu var det några dagar sedan jag skrev nått här. Vi har varit utan internet hela helgen så det har varit lite svårt.

Sitter och myser framför friidrotts-VM på tv. Ont i halsen och seg i kroppen, då är det en ypperlig sysselsättning. Får se vad jag orkar med att hitta på senare idag. Har en del ärenden som jag skulle vilja ha avklarade, men vi får som sagt se.

Måste ju visa er hur det har gått med målningen av möblerna, för jag är ju äntligen färdig med dem.


Sängborden före och efter

Har nött fram den svarta färgen för att få den där slitna stilen.

Den röda stolen som först blev svart...

..och sedan vit även den, med nötningar såklart.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fina sängborden blev..ja hela sovrummet är ju jättefint! Typ exakt sånna stolar som den du målade vit har vi som köksstolar =) Kram!

2009-08-20 @ 23:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0