När lönen kommer...

Ja, då gäller det att passa på! Ha precis beställt nya linser. Hoppas de hinner komma denna vecka. Senare ska jag även ner på stan för att kolla in lite fina höstkläder. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte hitta något. Det brukar vara så när jag faktiskt har pengar och är ute efter något speciellt. Konstigt det där..

När man fått lön väntar såklart även storhandling på Ica Maxi. Alltid lika skönt att få fylla på kyl, frys och skafferi. Men jag hinner nog inte med Ica Maxi idag. Det får bli imöra.

Passande nog har det ramlat ner en hel del värdecheckar i brevlådan de senaste dagarna. Ovanligt många faktiskt, men jag klagar inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0