Sommar i Lunnedalen

Shit va jag har saknat sommaren i Lunnedalen! Det var som sagt första gången på hela sommaren som jag var hemma nu i helgen. Denna gång var vädret med oss. Jag har faktiskt badat två gånger under helgen, det är mina två enda gånger på hela sommaren. Övik är bara så fint på sommaren. Det finns en hel del smultronställen att besöka och aktiviteter att aktivera sig med när man är hemma ochh hälsar på. Igår hade vi till exempel främmande. Släkten kom och firade Ida som fyllde 14 förra helgen. Gott fika och tårta är alltid välkommet.


Sol och bad på Stubbis med hela gänget. Mamma bakom kameran.

Jag och Joakim plockar hallon till kakan och tårtan.

Mammas fina trädgård.

Pappa och Joakim tar en tur med kajaken.

Ida och jag badade.

Kommentarer
Postat av: BG

Vilka härliga bilder!

2009-08-12 @ 06:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0