Gokväll!

Sitter i soffan och svettas om ögonlocken. Ja, jag gör det när jag äter apelsiner. Vet inte varför det blir så, kanske för att de är lite sura. Ganska så konstigt är det i alla fall. Vet inte av nån mer som gör det.

Funderar lite på hur det ska gå på jobbet imorgon. Jobbar nämligen själv fram till klockan 15. Detta innebär att det förmodligen kommer bli en "springande" lunch, och tänk om jag måste besöka toaletten?! Jag får hålla mig till kl 15. Bör nog slänga i mig en macka eller nått precis innan öppning, utifall jag inte får någon tid att äta innan Annika kommer.

Känner ett grymt träningssug just nu. Skulle egentligen vilja träna redan imorgon, men jobbar ju liksom hela dagen. Hoppas jag får tid för ett pass i helgen. Blir det så blir det nog på söndag.


God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0