Nördmys

Joakim lyckades få med lillebror Mikael till gymmet idag. Han lockade med att han fick komma och nördmysa hemma hos oss efteråt, haha! Nördmys = glögg och saffransbullar + Nhl10.

Jag själv har inte ingått i nördigheterna, utan har tagit mig an tvättberget på sängen i sovrummet. Nytvättade kläder täckte en hel dubbelsäng. Det tog sin lilla tid att vika och lägga in i garderoben kan jag tala om. När man dessutom är übertrött efter träningen går allt liksom i ultrarapid.

Ska nog ta mig en kvällsmacka nu. Längtar till imorgon kväll då kära systeryster kommer och hälsar på. På onsdag tänkte vi ta en julklappsshoppingdag, yey!!! Birsta here we come, liksom!


Tog mig an den konstruktiva kritik jag fick för headern, alltså att det saknades lite hockey, och lyckades klämma in en liten Modo-logga. Att jag inte kommit på den idéen själv. Pinsamt Lisa! Tack Mikaela! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0