Som natt och dag

Ja, herregud vilken skillnad det är på jobbet nu! Från att knappt hinna andas då alla skulle ha julgardiner innan första advent, är det nu ganska dött i jämförelse. Jobbade heldag idag, men trots färre kunder gick dagen ändå hyffsat fort.

Drogs med en träningsvärk värre än värst idag med. Sviter från igår då vi var och latjade på gymmet såklart. Ujuj! Man är inte direkt van att träna så mycket överkropp som jag gjort senaste veckorna. Men jag klagar inte! Gillar ju träningsvärk :)


Grabsen testade greppstyrka :)

Rolling Thunder med tvåhandsgrepp, 90 kg.

Kommentarer
Postat av: J

Svartvita bilder! Bra där. Jag ska ta med min gamm'lur så jag kan fota lite bättre.

2009-12-04 @ 08:51:01
URL: http://laxolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0