Gomorron fredag!

Fredag alltså, igen? Har inte haft nån riktig ordning på den här veckan.

Igår kväll var det dags för årets Babykväll med galna föräldrar. Från kl. 19 till 21 hade vi öppet med en hel del bra priser på vagnar och bilbarnstolar. Det är alltid lika kul på de här babykvällarna. Man får träffa alla arbetskamrater och det är ett riktigt skönt gäng faktiskt. Stor risk för flams, speciellt när det blir såhär sent. =)

Idag blir det till att plugga lite, samt träning mitt på dagen. Ikväll ska vi nog ut till Matfors en sväng, skönt att hitta på nått på fredagkväll när man jobbar helgen.


Älsklingen kom äntligen hem igår natt och jag fick denna fina t-shirt med Amsterdams sköld på.


Min nya fina jacka


Tadaa! En jacka innanför jackan. Skitbra ju! Nu är jag redo för fjällen i april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0