Östersund

De två senaste dagarna har jag befunnit mig i Östersund med min klasskompis Karro. Vi har haft väldigt trevligt måste jag säga.

Anledning till vår Östersundvistelse var studier såklart. Vi läser två distansutbildningar där - KBT och Ledarskap & Coaching. Två riktigt intressanta kurser. Grymt ändå att man har möjlighet att läsa sådana kurser "gratis" nu när man går på universitetet. De kostar ju skjortan om man skulle gå någon sådan kurs privat senare i livet när man jobbar. Känns som riktigt värdefull kunskap, i alla sammanhang.

Vi hade turen att få bo i Karros brorsas lägenhet som låg precis bredvid skolan. Han var inte hemma dock, han var i Åre på spelning (trummis i Marmeladorkestern). I går kväll efter KBT-föreläsningen hade vi mysigt framför Let´s dance med chips och cola. Idag hade vi föreläsning mellan 8-15, sedan väntade en mindre rolig bilfärd hem på snötäckta vägar fullt med snörök och därmed usel sikt. Men det var inte så mycket trafik så det gick bra.

Imorgon, söndag, väntar sovmorgon och pulka ute i Matfors. Det ska bli roligt. Det skulle visst bjudas på middag där ute också, vilket aldrig är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0