Virus

Har råkat ut för nått megavirus på min dator, så har inte kunnat använda den på några dagar. Ska göra en backup på mina filer som jag vill spara ikväll så att vi kan formatera om nippon pipponet.

Den senaste veckan har jag hunnit med en del roliga saker.

Jobbade ju i helgen. Det gick faktiskt riktigt bra. Tiden gick fort då det var väldigt mycket kunder periodvis. Alltid kul att träffa jobbarkompisarna också, mycket skratt blir det.

Var även på 25-årsfest hos en klasskompis i lördags. Det var kul. Synd bara att en av tjejerna fick gå hem nästan på en gång pga. illamående (innan hon ens druckit någon alkohol).

I måndags var vi och hälsade på Joakims systerdotter Evelina, och Malin och Pålle såklart. Det var verkligen på tiden. Jag hade inte träffat henne på över en månad. Hon växer så det knakar och utvecklas hela tiden. Tänk, snart fyller hon ett år, helt sjukt vad tiden gått fort.

Igår for vi och Jon ut till Micke och Alex i Matfors och såg på film. Outlander hette den, se den inte! Vilka vikingafilmer blir bra egentligen? Men det var väldigt gott med trocca och chips. =)

Nä, nu ska jag ta och plugga lite. Tänkte plocka lite i lägenheten samtidigt (bra med ljudbok), vi får lite främmande av familjen Norberg ikväll lagom till att Foppas comeback, som sänds direkt på svenskaspel.se.

Sådär ja, där fick ni en tråkig uppdatering av mitt liv. =P

Kommentarer
Postat av: Gittan

Prova med att hämta hem gratisvirusprogrammet från www.avast.com, det har hjälpt mig (funkar i 60 dagar)

2009-02-04 @ 14:06:49
Postat av: Gittan

Prova med att hämta hem gratisvirusprogrammet från www.avast.com, det har hjälpt mig (funkar i 60 dagar)

2009-02-04 @ 14:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0