Lågkonjan

Även jag har nu blivit drabbad av den så omtalade lågkonjunkturen.

Chefen ringde i veckan för att berätta att de måste försöka spara in på nått sätt och det första jag tänkte på var att nu har jag inget extrajobb kvar. Men riktigt så illa var det inte. Jag kommer dock att någon månad framöver få 4 timmar mindre jobbtid varannan helg som jag jobbar. Det blir alltså -4 timmars lön i månaden ungefär, vilket inte alls är så hemskt. Får hoppas att det inte blir ännu mer bortplockade timmar.

Har upptäckt en ganska fiffig grej som man kan göra nu när det blir lite mindre pengar i plånkan - Tradera! Jag vet, jag är ganska sen med att komma på detta, men bättre sent än aldrig. =)


Här är det första och enda fyndet jag gjort hittills på tradera. Ett par Wranglerjeans som satt perfa, 300 spänn för dem. Den coola tishan kommer från tshirtstore.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är en overall :-)



Ja, nu var det läääänge sedan vi såg dig!

Hoppas att vi snart kan ses.

Vi håller även tummarna för att du ska slippa bli sjuk! :-)

2009-01-18 @ 20:42:39
URL: http://majjjsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-18 @ 20:43:11
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0