Härligt!

Det är så skönt att mitt träningssug äntligen har kommit tillbaka. Vet inte riktigt varför just nu, men förmodligen har det väl med det nya året att göra. Man känner liksom att det är en nystart och det gör allt så mycket lättare. Sen tror jag att jag tänker lite annorlunda nu när jag ska till gymmet. Istället för att skriva upp det jag ska göra varje pass, gör jag det jag känner för just då. Det blir så mycket roligare och peppande då. Jag vet att det inte blir lika bra planerat, men det känns viktigare att det är roligt och inte känns som tvång.

Hittade ett par snygga träningstights i helgen, sådana med dragkedja längst ner, vilket kan ge en lite extrakick också. Sen har jag upptäckt en helt underbar uppvärmningsmaskin - trampmaskinen. Får riktigt härlig träningsvärk i rumpa och lår av den. Precis där jag vill att det ska kännas, haha.

Nu gäller det bara att jag äter mycket och bra vid sidan om träningen, så ska jag nog nå mina mål så småningom.

Kvällsmat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0