Snart match!

Ligger i den sköna bäddsoffan här hemma i Lunnedalen och är ganska så trött efter en lång dag.

Var på stan och hittade lite smått och gott. Försökte hålla mig ifrån att köpa vanliga vardagskläder, vilket jag kommit underfund med att jag har ganska mycket av. Istället har jag köpt mer nödvändiga saker som underkläder, träningstights osv.

Längtar som sjutton tills imorrn. Vid halv ett kommer Joakim och lillebror Mikael med bussen från Sundsvall. På eftermiddagen/kvällen ska vi på match. Kan bli riktigt bra stämning imorgon. Modo Support har anordnat en träff för en massa fans innan match och dessa kommer sedan storma ståplats och förhoppningsvis ge en riktigt härlig atmosfär. Ska försöka ta lite bilder på klacken och tröjorna som Joakim har designat åt dem just till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0