Ledig igen

Sitter på balkongen och njuter av solen. Lite knepigt att se vad jag skriver på datorn dock. Ser mest min egen spegelbild i skärmen. Det kanske inte är meningen att man ska sola med datorn i knät =P

Idag tänkte jag i alla fall gå ner på stan en sväng för att se om jag hittar några fina gardiner till sovrummet. En lunch med min kära sambo ska jag nog också hinna med.

Jag hoppas verkligen att det här fin fina vädret håller i sig till imorgon också. Det skulle sitta fint med ett besök på någon mysig strand och bättra på kretabrännan lite, som förövrigt är i princip obefintlig vid det här laget.

Ikväll ska vi ut till Nacksta och sitta barnvakt åt lilla Evelina medan Malin och Pålle är på bio. Skönt att få komma ifrån allt stök här hemma en stund.


Busjäntan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0