Lite välförtjänt shopping

Idag har jag hunnit med riktigt mycket faktiskt, trots att jag har jobbat.

Som jag skrev tidigare tränade jag på förmiddagen innan jobbet. Det gick fint. Blev lite stressigt efteråt dock när jag skulle hinna få i mig lunchen innan jag började. Tur att det var spagetti och köttfärssås som jag hade i lunchlådan, sånt går snabbt ner =)

Kul att jobba idag. Har känt mig lite sliten de senaste två veckorna, men min formkurva verkar vända uppåt. Så efter stängning idag kände jag att jag som jobbat så mycket på senaste tiden faktiskt gjort mig förtjänt av lite shopping. Gick in på Birsta City och fann mig ett par snygga stuprörsjeans i sliten modell och en snygg handväska på Gina Tricot.


Schnyggt va?

"Mina" fina skafferilådor har fått handtag nu. Alla de andra skåpen och luckorna också för den delen.

Kommentarer
Postat av: Mike

Kul att höra att du verkar vara inne i zonen. Lägenheten blir säkert fin, jag ser fram emot att beskåda det slutliga resultatet.

2009-07-28 @ 23:05:51
URL: http://hajkpojken.blogspot.com
Postat av: Sofia

Guud så fint det blir... Vill oxå!!! =)

Själv har jag faktiskt varit i Övik i helgen, så jag hälsade från dig. ;-) Har så fullt upp hela tiden jag, men jag kanske kan höra av mig imorgon ang. om vi kan hinna med en promenad på tisdag!?



Kraam,kraam

P.S Som tjej så får man alltid shoppa!!! :-P

2009-07-28 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0