Renovering av lägenhet

Ursäkta att jag dröjt med de bilder jag utlovade. Jag har helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn de senaste dagarna. Om jag inte varit på jobbet, så har jag jobbat här hemma. Vi har slitit hårt med sovrummet, men nu börjar det äntligen bli klart.

Jag kommer hädanefter försöka uppdatera er så mycket som möjligt av allt vi gör här i lägenheten. Sovrummet är alltså där vi har börjat med renoveringen. Här ska ni få er en lite snabb uppdatering med lite bilder...


Såhär såg garderoberna ut när vi flyttade in...

Resten av sovrummet

De oerhört vackra garderobsdörrarna som vi tog ner från förrådet.

Thomas och Marie slet hårt med att sätta det nya talket.

Men se så underbart fint det blev! =D

Vårt jobb kvar. Spackla, slipa, måla...

Färdig med målning av både garderobsdörrar och väggar.
Nu fattas bara en tapet som ska sitta på väggen till höger där vi inte målat något.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför hade dom tagit bort garderobsdörrarna?? Jaja, det ser ju ut att bli jättebra iaf!! Visst längtar man bara efter att få inreda och grejja..det gör då jag =)

2009-07-10 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0