Vi har vatten!

Nu går det i sakta mak framåt med köket. Det har liksom stagnerat nu ett tag eftersom vi inte fått tag på elektriker förrän denna vecka. Men vatten har vi nu i alla fall! Rörmokaren var här idag och fixade det. Lyxigt! Imorgon kommer elektrikern och drar elen. Kanske, kanske kan vi laga mat i vårt nya kök imorgon (ofattbart!).

Det senaste dygnet har det hänt ganska så mycket.
Hela dagen igår hade jag väldigt ont i ryggen. Förmodligen streckte jag mig när jag tränade i förrgår. Snälle Johannes tog sig tid att ge mig en (naprapat)behandling på hans jobb igår kväll vid nio. Han knäckte och tryckte och bände på hela mig. Men det verkar ha fungerat för imorse när jag vaknade hade jag inte lika ont som igår.

Så idag på min lediga dag passade jag på att bjuda hit gamla jobbarkompisen Sofia. Vi tog en mysig promenad uppe på Norra Berget med hennes snälla hundar. Riktigt kul att träffa henne! Det var ju ett tag sen. Vi får se till att det inte blir lika länge tills nästa gång!

På eftermiddagen åkte jag ut en sväng till Birsta för att inhandla lite grejer till köket. Köpte även lite smått och gott till sovrummet. Så nu är fönstret färdigdekorerat i alla fall. Nu ska jag bara fylla de hyllor jag satt upp på väggen med något fint.

Jon, Micke och Ekan kom förbi för nån timme sedan och ville spela sällskapsspel, så vi tog fram Alias och spelade en sväng. Trevligt värre!

Nu bör jag nog hoppa i säng. Börjar klockan 9 imorgon. Gonatt på er!


Fönstret är nu färdigdekorerat. Saknar dock fortfarande ett överkast i samma färg som gardinerna.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det blir bättre o bättre dag för dag...!!! :-P

Haha närå det kommer bli superfint i eran lya! Blir så avundsjuk när jag fick se er pyssla. VILL OXÅ HA!!! (fast hus...) =)



Godnattkramen

2009-07-31 @ 00:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0