Imorgon gäller det!

Imorrn ska alltså sista betalningen för lägenheten göras och vi får då även nycklarna. Äntligen!

Det ska bli så spännande att få komma in i lägenheten igen och få ta med sig sina egna grejer och möbler dit. Då kan man även börja planera lite mer hur vi vill ha det i alla rum - mäta och greja.

Är grymt trött efter att ha jobbar fem dagar på raken. Det är helt olidligt på jobbet i denna värme. Luftkonditioneringen fungerar inte och det blir väldigt varmt och syrefattigt, med detta kommer huvudvärken. Men imorgon är jag ju ledig så jag hoppas jag kan vara ute lite i den friska luften och pigga på mig lite, så jag orkar med flytten i helgen.

Sista dagen med internet och tv här i lägenheten också, men vi ska nog klara oss utan det. Vi lär ju inte gå sysslolösa i veckan precis =)


Tänk om man hade frisk havsluft på jobbet, så härligt det hade varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0