Lite bilder från resan

Får be om ursäkt att jag inte lagt upp några bilder än. Har haft ganska fullt upp i helgen. Jobbade hela fredagen och idag, igår kväll hade vi lite folk på besök och ikväll har vi varit ute i Matfors och grillat.

För tillfället är jag helt slut efter två jobbdagar i en lokal som inte tar in något syre alls typ. Har nog åkt på lite vätskebrist skulle jag tro, helt tjock i skallen. Lite komiskt att jag lyckas med det när jag kommer hem till Sverige och aldrig under tiden vi var på Kreta =P

Men men, lite bilder ska jag nog orka lägga upp.



Första kvällen på Kreta. Fin solnedgång vid stranden.

Poolen på kvällen.






Utflykt till Elafonissi på måndagen. Underbar strand!




Fina Joakim på Italiensk resturang.

Haha, en före och efterbild. Lite färg fick vi väl ändå? =)

Kommentarer
Postat av: marie

ni är äckligt bruna. ni ska ha stryk

2009-06-29 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0