Sommarlov!!!

Äntligen sommarlov!!! Nu är sista tentan gjord och jag har ingen skola att bekymra mig över på heeela sommaren. Det känns lite overkligt faktiskt.

Sen vet jag ju inte hur tentan gick, men det kändes hyffsat i alla fall. Jag borde klara den.

Nu ska jag nog gå ut i solen och lägga mig och läsa en bok, en riktig bok, inte nån jäkla lagbok eller annat skoltjafs. =D


Här kommer lite bilder från gårdagen då vi var ute i Matfors och firade diverse mammor:


Finns det nått bättre än att gunga?

Hemma hos Joakims farmor och farfar blev det lite jobb i värmen.

Plocka grenar.

Evelina ville också hjälpa till.

Bikini, shorts och stövlar. Det var sommar igår...

Joakim i favoritklätterträdet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0