Inget händer

Nu har det gått nästan en vecka utan att jag gjort något produktivt, alltså pluggat. Vet inte var jag ska börja någonstans, har för det första inte de böcker som jag skulle behöva läsa, för det andra så finner jag inte det där pluggsuget som behövs. Skärpning!

I söndags hände lite roliga grejer. På jobbet fick jag besök av gamla klasskamraten Mikaela och hennes lilla Ingrid som kommit ända från Östersund, vilket överraskning! Riktigt roligt. Vi sågs ju sist en snabbis i somras, så det var ett tag sedan.

När jag kom hem från jobbet hade jag hållit tummarna hela dagen för att maten skulle stå färdig på bordet. Det var bättre än så. Joakim hade gjort förrätt med parmaskinka och egengjord guaccamole, middag bestående av potatisgratäng och fläskfilé och så hade han köpt en jättegod daimtårta med apelsinsmak till efterrätt. Snacka om att jag blev glatt överraskad. Tack älskling!

Igår såg vi en lite annorlunda film, Burn after reading. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om filmen, men Brad Pitts karaktär var riktigt skön.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0