Söndag

Vilken lång dag det här blev!
Men inte på ett negativt sätt. Jag har haft en bra dag.

Vi gick och la oss ganska tidigt igår kväll så även fast vi klev upp vid halv tio fick vi oss en rejäl latarmorgon. Vi låg och drog oss och halvsov i någon timme innan vi klev upp. Till frukost blev det gröt, juice, ägg och macka. Vad är bättre än en riktigt rejäl frukost på en söndagmorgon? Efter frukost körde vi igång med en riktig storstädning. Jag dammtorkade och städade toan, medan Joakim dammsög och skurade.

Inte nog med detta så har jag även hunnit jobba idag. Fick jobba lite extra mellan 12 och 15. Ganska kul att jobba idag faktiskt. Mycket att göra hela tiden.

Idag hade vi även bjudit hit Joakims föräldrar plus bror på middag, vilket blev mycket trevligt. Vi bjöd på "min" supergoda lax med cashewnöts-/lime-/sötsursåstäcke. Till efterrätt blev det vaniljglass och någon jordgubbs/björnbärsröra.

Nä, nu håller mina ögon på att klistra igen. Dags att hoppa i säng. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: BG

Längtar att få hälsa på er nån gång framöver!

Snygg blogg föresten.

2009-03-22 @ 23:31:32
URL: http://lisagidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0