Måndag igen då...

Ny vecka... En fullspäckad vecka skulle man kunna säga. Idag har jag varit i Härnösand på föreläsning mellan kl 14 och 18. Dum tid. Imorgon börjar vi också dum tid - kl 8.15, vilket innebär att vi måste åka vid halv åtta om det är någon som har bil dvs. Annars blir det buss klockan sju. Vi får se om jag orkar med det eller om jag sitter hemma och läser istället.

Om jag åker iväg till skolan imorrn kommer jag vara hemma vid 13-tiden. Då blir det till att nästan hälla i sig maten om jag ska hinna med att träna och duscha innan kl 16 då vi har möte på banken. Vi tänkte prata lite olika bostadsmöjligheter, vi är lite sugen på bostadsrätt faktiskt.

På onsdag och torsdag är det plugg som gäller för på fredag åker jag och Karro till Östersund för sista gången denna termin. Mycket troligt att det blir fler gånger till hösten då vi båda sökt ett par kurser där igen. Det var egentligen tänkt att vi skulle sova över och gå på föreläsningen på lördagen också, men på grund av lite olika förhinder kan vi inte stanna över natten, så det blir en snabbvisit över dagen bara. Synd, eftersom jag hade tänkt höra om Mikaela ville träffas på lördagen...

Nu ska jag sätta mig ner och göra lite frågor som vi fick på föreläsningen idag.


Drog på mig min "turnétröja" från gina tricot idag. Roligt med text på ryggen också =)
Jeansen är ett par gamla godingar från Crocker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0