Sista skolveckan


Hej måndag!

Ja, idag skulle man kunna säga att det är första dagen på sista skolveckan innan sommaren. På måndag har jag allra sista tentan. Det blir alltså bara plugg, plugg, plugg hela veckan.
____________

Börjar få tillbaka smyckessuget nu när sommaren närmar sig med stormsteg. Ska försöka få tag på billiga mocka och läderband i fina sommarfärger (turkos, rosa, vita osv.) och sätta igång med armbandsskapandet igen. Riktigt kul faktiskt.
____________

Kom nästan nyss hem från gymmet. Det blev ett riktigt svettigt benpass. Alldeles darrig i benen just nu. Måste börja att fundera på hur jag ska göra med träningen i sommar. Gymkortet går ju ut nu den sista maj och ett sommarkort kostar 300 kr på friskis. Men jag kommer ju inte ha så mycket tid att ta mig till gymmet efter juni då jag börjar sommarjobba + allt med flytten och renoveringen. Hmm.. Får som sagt ta mig en fundera.

Oj, det här blev ett spretigt inlägg. Har lite mycket i huvudet just nu, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0