Halsont och näsblod

Inte de allra bästa förutsättningarna för en pluggdag, som jag hade tänkt att detta skulle bli. Vaknade med lite halsont, som har förvärrats under dagen. Hostar och har mig.

Och imorse när jag satt i soffan och läste lite föreläsningsanteckningar började det helt plötsligt droppa blod på min lilla mage. Perfekt! Hur ofta blöder man näsblod liksom?! Typ aldrig, men självklart gör man det när man varken har tid eller lust för det. Som tur var gick det över ganska så snabbt.

Nu sitter jag med ena ögat i böckerna och det andra på fotbollen. Riktigt underhållande för att vara svensk fotboll.

Ja, men just det. Höll på att glömma! Måste bara få visa vårt fina gamla fönster hemma från Lunnedalen, som med hjälp av min snälla arbetskamrats man har blivit en riktigt fin spegel. Den passar perfekt i vårt sovrum!


Titta så fin spegeln blev! Min söta chef i bakgrunden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0