Då var den klar!

Japp, lämnade nyss in hemtentan. Skönt att få släppa taget om den, men det är ändå ett ångestmoment precis då man ska klicka på skicka-knappen. "Har jag missat något?" "Kan jag ändra så det blir bättre?" Bättre kan det ju alltid bli, men man måste kunna släppa det också, så man inte strular till det med att lägga till en massa. Nu är det bara och vänta och se hur det gick. Jag strävar inte efter något A, men det vore ju skönt att klara den i alla fall.

Nu ska jag stoppa i mig lite middag efter ett roligt pass på SAK. Ryck, överstötar, frontböj och några grymma ryggövningar blev det idag. Kroppen känns härligt mör måste jag säga.

Imorrn eftermiddag blir det jobb som vanligt. Skönt att få komma ut bland folk efter att ha suttit med tentan hela veckan. Men innan jobbet blir det trevlig lunch med Karro och Jenny här nere på Hagakrogen.

Oh, jag märker att jag är inne i skrivande nu. Fingrarna bara går =)

Nä, mat var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0