Gomorron!

Sitter i soffan och är superduperhungrig. Får för mig att jag inte kan äta frukost innan kl 9 för då kommer jag bli hungrig igen långt innan lunchtid. Så nu när jag klivit upp lite tidigare för att hålla Joakim lite sällskap så får jag sitta hungrig ett tag. Men då kommer frukosten bli så mycket godare :)

Idag har jag en del att fixa. Måste ringa banken, bostadsrättsföreningen och maila csn. Sen ska jag även hinna med att hämta ut ett paket på preem och titta på en webbföreläsning innan jag drar iväg och jobbar kl 16.

Så, nu har klockan sprungit iväg lite. Nu kan jag gå och göra frukosten.

By the way, riktigt roligt på träningen igår! Ville bara säga det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0