Hemtenta och omvärdering

God förmiddag på er!

Ligger i soffan och läser om stress. Det är alltså det min hemtenta handlar om. Vi ska skriva ett antal sidor om en påhittad arbetsplats där det förekommer stress, samt med hjälp av kurslitteraturen komma på en åtgärdsplan för att minska denna stress. Riktigt intressant faktiskt! Det här är liksom sånt man verkligen kan komma att ha nytta av i sitt framtida arbetsliv. Det är nästan så att jag börjar längta till att få börja jobba på ritkigt och använda alla mina kunskaper. Sista året nu. Till våren är jag klar och kan titulera mig som beteendevetare. Sen får vi ser hur det blir. Men det är klart man hoppas på att få ett jobb direkt då man är färdigutbildad.

Har tagit en liten paus från läsandet nu och tänkte maila iväg lite bilder på vår renovering till hon vi pratade med på banken igår, så att hon kan göra en omvärdering av lägenheten.


Jag tycker vi har lyckats ganska så bra med att "hotta" upp stället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0