Lååång arbetsdag!

Äntligen hemma!

Ojoj, det här har nog varit min längsta jobbdag nånsin. Drog till jobbet kl 8.00 imorse. Personalmöte stod på schemat, ett trevligt sådant. Efter mötet var det dags för jobb. Från öppning till typ kl 15 var det full rulle hela tiden. Inte en lugn stund! Ganska skönt faktiskt, för tiden sprang ju liksom iväg.

Slutade klockan 19 och insåg att jag jobbat 11 timmar. Inte konstigt att jag kände mig lite småtrött och sliten mot slutet av dagen, haha!

Jobb imorgon också, men jag hade tänkt försöka hinna med ett kort gympass innan jag börjar kl 9.30. Det skulle ju vara oerhört skönt!


Nu blir det fredagsmys framför tv:n. Saknar dock min troca. Men cola funkar nog också =P

Kommentarer
Postat av: BG

Du börjar komma upp i din systers arbetstider...

2009-10-04 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0