Moneybrother!

Var är de där extratimmarna jag efterlyste?! Herregud, jag hinner knappt med mig!

Har alltså jobbat torsdag, fredag och hela dagen idag. Imorgon är jag "ledig", från jobbet i alla fall. Morgondagen kommer spenderas djupt nere i böckerna för sista tentapluggrycket.

Igår kväll fick jag dock ett jäkligt härligt och välbehövligt break från allt vad jobb och skola heter. Kom hem ca. 19.15 från jobbet. Snabbt som attan hoppade jag in i duschen, för att sedan sminka mig, blåsa håret och klä mig. Där emellan hann jag även steka på och äta lite blodpudding. Kl. 20.15 var jag nere hos Johannes efter en rask promenad ner för baldersvägen. Efter en sötstark drink drog vi till Stadshuset och spegelsalen för att se Moneybrothers spela. GRYYYYYMT bra spelning!!!


Snyggaste Pengabrorsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0