Oproduktiv dag - produktiv kväll

Snacka om att jag åkte på en rejäl skrivfrossa idag. Hade bestämt mig för att skriva klart hemtentan idag, två sidor kvar bara. Jag som aldrig brukar ha några problem med att just skriva kunde inte förmå mig att få ur mig ett enda ord.

Tillslut fick jag nog och klockan 15 stängde jag av telefon, internet, musik och annat störande och tvingade mig att skriva. På en timme hade jag fått ner 1,5 sidor. Det går bara man vill :) Imorrn ska jag bara skriva en halv sida till och fixa till lite med referenserna, sen ska den lämnas in.

Om min dag var oproduktiv, så har vi varit desto duktigare nu på kvällen. Efter middagen bestämde vi oss för att äntligen komma på hur vi ska ha det i vardagsrummet. Fram tills nu har vi bara haft möblerna som när vi flyttade in. Men nu, efter en del ommöblering, har vi nog fått till det ganska bra. Nu ska vi bara få iväg en del möbler på blocket, köpa nya, samt måla och tapetsera. Inte så bara, men det känns bra att vi kommit igång med idésprutandet i alla fall.

Nu blir det Äntligen hemma. Hoppas de bjuder på lite fler bra idéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0