Torsdag morgon

God morgon på er! Här sitter jag med fiolsträngar till baksida lår och filosoferar lite innan jag ska göra i ordning min frukost. Äntligen lite träningsvärk! =)

Gick bra att träna igår. Lite ont gjorde det ju, men det mesta gick över när jag hade blivit varm. Körde ganska lugnt. Ska försöka att inte vara dum den här gången och träna sönder mig.

Heldag på jobbet idag, imorgon också.. Vi får se vad ryggen säger om den saken.

Förresten, vem är det man ska kamma medhårs för att få några extratimmar på dygnet?! Jag skulle behöva en hel bunt. Vägrar vara den som sitter uppe och pluggar på nätterna. Det funkar ju inte då man jobbar. Jag vet att jag är ung, men va fasen, sånt kan ju aldrig vara bra.

Frullebulle nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0