Torsdag och fullt schema

Hej och hå! Idag är det ingen rast och ingen ro. Eller ja, nu har jag visst några millisekunder att sitta ner och ta det lugnt =P

Har precis käkat en god lunch inköpt på Hagakrogen här nedanför. Perfekt att ha ett lunchhak så nära, men skadligt för ekonomin sometimes. Under förmiddagen har jag hunnit skriva lite på hemtentan och haft ett möte på banken. (Yes! Vi har lyckats höja värdet på lägenheten ganska rejält på kort tid!) Efter bankmötet drog jag till SAK för veckans sista träningspass. Marklyft, bencurl, vadpress och lite biceps och triceps blev det idag. Fick beröm av en snubbe där som tyckte jag var duktig som körde "negativ" träning. Alltså att man bromsar på tillbakavägen. Gjorde det visserligen bara på bicepsövningen, men ändå =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det lite snabbstädning här hemma. Familjen Gidlund kommer ju ikväll så lite fint borde det ju vara. Sticker iväg och jobbar kl 16, sen drar jag direkt till Eon-arena efter jobbet för att se Timrå-Modo med resten av familjen + Joakim och Thomas såklart.


Såhär ser det ut där jag spenderar en hel del tid nuförtiden - SAK.
"Bara" 45 kg på stången här dock =P Brukar köra på 50 kg när jag kör mark.



Winnerbäcks nya album är kung by the way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0