Trött men lättad

Som tur var verkade det inte alls vara nått fel på bilen. De kunde inte hitta något på verkstaden imorse. Konstigt, men otroligt skönt! Vad det var som luktade bränt gummi från fläkten två dagar i rad kvarstår dock som frågetecken.

Sitter äntligen i soffan och det känns som jag gått en rond i boxningsringen. Efter fyra heldagars jobb på raken är rygg, bröstkorg och knän slitna.

För att fira att vår bil inte behövde en massa kostsam omvårdnad och trösta min stackars slitna kropp tog jag en snabb shoppingsväng på Birsta city efter jobbet ikväll. Kom hem med en två tröjor, en skjorta och en kofta, men bäst av allt - köpte en ryggmassagegrej på hälsooutleten som enligt min jobbarkompis skulle vara grym för ryggen. Nu jäklar ska allt vad ryggont heter bort!

Kommentarer
Postat av: gissa vem?!

men köp MAT istället! =P

2009-10-26 @ 22:06:32
Postat av: Sofia

Haha tänkte skriva nåt liknande som ovan talare hade gjort... =)



Hur mycket pengar lägger du ner egentligen på kläder!?!?!? Snart kommer ni få flytta ut i bilen för ni inte får plats i lägenheten bland alla dina kläder. =)



Hoppas allt är bra annars!! Kramar

2009-10-27 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0