Vilken tabbe!

Haha! Snacka om att mina planer för dagen sprack...

Satt i godan ro och smaskade på min gröt när jag får ett sms från chefen "Kommer du snart?". Jag som var bombsäker på att jag skulle börja kl 15 idag fick lite smått panik då jag förstod att jag visst skulle börja kl 10. Klockan var alltså 10 när jag fick sms:et. Snabbt som fasen sminkade jag mig, klädde på mig, borstade tänderna och rusade ut till bilen. 10.20 var jag på jobbet...

Jag som var förberedd på en liten uppläxning möttes istället av en skrattande chef, som mest tyckte att jag såg rolig ut när jag kom inrusandes med panik i blicken. Det är tur att man har snälla och förstående arbetskamrater =)

Ligger nu i sängen i sovrummet och försöker få det lite mysigt med tända ljus. Soffan och tv:n i vardagsrummet är ockuperade av Joakim och hans broder som visst har en NHL-kväll.

Ska strax se på senaste Grey's antomy-programmet och önskar att jag hade en godisskål här bredvid.

Lexie Grey är min greysfavvo =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0