23-årsdagen!

Födelsedagen är snart till ända och jag är mycket nöjd med den!

Dagen började på bästa möjliga sätt med sång och present på säng. Fick en spa-dag uppe på Södra berget, där jag får välja fritt bland alla olika behandlingar. Tack Joakim!!! Eftersom jag skulle jobba idag ville jag inte ha tårta på morgonen, så Joakim hade dukat upp sååå mysigt och fint i köket med min älskade gröt, ägg och ett klas c-vitamin. Årets bästa morgon, helt klart!

Segt på jobbet dock, lite folk. Jag gick mest runt och längtade efter kvällen och tårtan.

Strax efter kl 18 kom Joakims föräldrar och syskon, plus Evelina, Pålle och Gittan såklart. Fick väldigt fina presenter av dem också.


Buketten och spa-presentkortet som jag fick av Joakim.

Fick en underbar överraskning på jobbet idag. Blombud från mamma, pappa, Marie och Ida. TACK!

Busjäntan Evelina var lite krasslig och sprang omkring i myspyjamas och söta tofflor hela kvällen.

Äntligen fick jag min tårta. MUMMA!

En vandrande Pumareklampelare, haha!
Träningströja och mysbyxor fick jag av Joakims föräldrar. Av Mikael fick jag fina örhängen. Presentkort på birsta city av Malin, Pålle och Evelina och cool blomma av Gittan. Tack för alla fina presenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0