Fredag!

Äntligen en riktig fredag! Första fredagen på tre veckor som jag kan komma hem från jobbet och bara slappna av. Såå skönt att veta att jag inte behöver jobba helgen.

Ringde syrran ikväll. Hon var hemma med familjen i Lunnedalen och hade en klassisk fredagsmyskväll med tv, godis och pappa i en rolig regnkappa som de skrattade gott åt. Bästa känslan nånsin, en helt vanlig kväll med familjen Gidlund som kan spåra ur och bli helt galet rolig. Love it, miss it!

Imorgon blir nog en rolig dag. En hel del ärenden på förmiddagen, bla soptippen och Birsta (mitt andra hem =P). Sedan blir det STORstädning här hemma för på kvällen kommer det lite kompisar och hälsar på. Vet inte exakt vilka eller hur många det blir än, men kul blir det nog vilket fall som helst.

Nu ska jag fortsätta njuta av fredagen. Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: BG

Love YOU, miss YOU!

2009-09-05 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0