Fredagsvädring

Haha! Som om jag skulle vädra sängkläderna varje fredag. Skrattretande!

Fick bara för mig att jag skulle göra det lite extra fräscht i sovrummet nu när vi åker bort över helgen. Alltid lika mysigt att komma hem och sova i en nybäddad och friskdoftande säng.

Mycket ska hinnas med idag innan bussen går kl 15.30. Bädda om i sängen såklart, men även packning, plugg, ett träningspass på SAK och lite "gott-att-ha-med-på-bussresan-fix". Det är väl inte det mest ultimata att jag sovit knappt fyra timmar i natt. Vad less jag blir när det kommer sådana nätter då man bara ligger och vrider på sig. Det händer inte så ofta, men när det väl händer så ska man ju självklart upp tidigt för att skjutsa familjen G till bussen. Taskig tajming kallas det!

Nu ska jag ta och se på en rykande färsk webbföreläsning som ligger och väntar på mig på studentportalen. Tror det skulle handla om stress och hälsa denna gång. Intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0