God morgon!

Tisdag igen.. Och jag är ruskigt hungrig! Lite träningsvärk går jag också dragandes med efter gårdagens träningspass.

Igår var jag en sväng ut till Birsta. Pantade lite flaskor, handlade mat och hittade även ett par jeansleggings och strumpbyxor på vero moda. Var dock på jakt efter ett par nya träningstajts, men de verkar inte tillverka sådana till så små folk som mig. Kan inte förstå varför! Måste pumpa upp låren lite snabbt så jag kan köpa ett par som sitter som de ska =P

Idag händer inte så värst mycket. Hade tänkt tvätta kläder, men det fanns ingen ledig tid. Då får det bli plugg mest hela dagen.


Sorgligt förresten att Patrick Swayze avlidit! Fatta hur många gånger man sett klassikern Dirty Dancing och önskat att man fått byta plats med Baby. Tänk att få lära sig dansa med en sådan heting!


R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0