I love carrots!

De flesta som känner mig vet att jag har en speciell plats i hjärtat för just morötter. Det är faktiskt inte mycket som slår en skål med rivna, saftiga morötter. Och det är just nu, i början av hösten som morötterna är som allra godast. Självklart är ju de man plockar upp direkt från morotslandet hemma de allra godaste, men om man inte har ett morotsland kan man faktiskt få tag på riktigt goda morötter även på affären. Det är det som är så bra med den här årstiden!


MUMMA!

Nu ska jag fortsätta med min bokhylleröjning. Håller på att gå igenom lite gammal kurslitteratur som jag tänkte lägga upp på blocket. Sen känns det ju lite som på tiden att få ordning i bokhyllan med tanke på att vi faktiskt bott här i typ tre månader nu.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

finns en sida som heter kurslitteratur.se som man kan sälja iväg lite böcker på. Inte provat men borde väl göra det så jag slipper alla dessa jäkla böcker man samlat på sig.

2009-09-15 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0