Måndag vecka 37

Shit va veckorna bara flyger förbi! Herregud, jag fyller ju år om mindre än två veckor! Känns som att jag bara väntar på att allt bara ska slow down och återgå till normal takt, så man hinner med sig. Men det kanske inte riktigt funkar så...

I veckan ska jag försöka plugga på så mycket jag bara kan. Problemet med distanskurser är att man måste ha en duktig självdiciplin, annars går det inte. Åker ju till Sthlm på fredag och är där över helgen för att se pappa och några kusiner som är med i stockholm halvmaraton. Ska bli riktigt kul faktiskt! Men jag måste som sagt göra undan en del plugg innan dess.

Ska nog ta och dyka ner i böckerna nu på en gång. Konflikter på arbetsplatsen - tur att jag läser om intressanta ämnen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nämen vad säger du!?!?!? Är det konflikt på gardin och mellan vilka....?? =/



Hur ska du ta dig ner till Sthlm då!? Jag ska nämligen till Uppsala på fredag... =)



Kram kram

2009-09-09 @ 01:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0