Gårdagen

Ojoj! Jag kan knappt röra mig! Min mage säger ifrån. Träningsvärken från träningen i förrgår har eskalerat en aning, men bara i magen. Märkligt.

Birsta och hockey igår alltså. Hittade inte riktigt allt vi behövde på Birsta, men kom i alla fall hem med en dammsugarupphängare, en strykbräda, lampor till våra spottar, en fin BH, välbehövliga strumpor samt en sjal.

Otroligt kul att gå på hockey igår, trots förlust. Det var riktigt kul att se nyförvärven och hur de tog för sig när hela stommen i laget (Sundtröm, Svartvadet, Salle, Timander, Jonsson, Hållberg plus några till) var borta. Känns som att det kan bli rolig hockey i år, offensivt och fartigt. Det gillar vi!


Jag inhandlade en rosa sjal. Jag tror bestämt att det är mitt allra första rosa plagg nånsin.

Haha! Tre par converseskor gick på hockey =P

Mikael fotar åt fel håll.

Modo anfaller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0