Vitt golv + hårande Lisa = no good!

Jag vet inte riktigt hur vi tänkte när vi bestämde oss för att lägga vitt golv i hallen. Vi antog att det största problemet skulle vara att skorna smutsar ner. Ha! Lååångt ifrån största problemet!

Som jag berättat tidigare så tappar jag en hel del hår nu för tiden. Detta gör sig inte gott mot vårt fina vita golv som självklart blir förpestat av mörka långa hårstrån. Mörkbrunt syns väldigt bra mot vitt för er som inte visste. Vi får gå med sopen minst två gånger om dagen för att det inte ska se alltför ofräscht ut.

Men om ca två månader ska förhoppningsvis problemet vara löst. Jag gick på apoteket förra veckan och inhandlade något som kallas Priorin. Ett kosttillskott som ska stärka hårrötterna så jag får fint tjockt hår som sitter kvar på skallen. Men det ska visst ta typ två månader innan man märker någon skillnad. Eller så funkar det inte alls och jag lägger ut en massa pengar i onödan. Och tillverkarna skrattar hela vägen till banken.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det hjälper, är inge roligt när man tappar så mkt hår. Kan bero på mkt stress också.

Annars får du färga håret blont, så syns inte hårstråna lika mkt mot golvet, hahaha :-D

2009-09-08 @ 12:49:28
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Mike

Finns det inga vitaminer som motverkar tjockt hår? Mitt huvud kvävs.

2009-09-08 @ 20:17:21
URL: http://hajkpojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0