Bakis-syndromet

Har upptäckt en grej. När man haft en sådan där söndag då man gjort absolut ingenting i någon nyttig väg, ofta kan det ju vara så att man varit ut lördagen innan (därav namnet), så får jag på kvällen alltid något konstigt ryck. Ett "måste-göra-något-nyttigt-ryck".

Har nyss haft detta ryck. Plockat disk, städat toaletten, skurat och fixat fram lite apelsinjuice till min törstiga pojkvän =)


Sådärja! Nu kan jag sätta mig framför tv:n och känna mig nöjd att jag åtminstonde åstadkommit något nyttigt idag.
Lägg märke till strykjärnet som står framme på bordet i bakgrunden. Inte jag som är skyldig till det dock. Det var Micke som tyckte att hans skjorta behövde strykas innan utgången igår :)

Kommentarer
Postat av: BG

Jag minns hur det var när ni var små. På söndagkväll fick ni stora busrycket! Och jag blev bara trött...

2010-02-08 @ 18:45:08
Postat av: BG

Jag minns hur det var när ni var små. Söndagkvällar fick ni värsta busrycket. Och jag blev bara trött...

2010-02-08 @ 18:46:51
Postat av: Marie

Haha, jag är precis likadan, thomas blir galen på mig när jag börjar dra igång med städning och allt möjligt på söndagar :D

2010-02-08 @ 21:00:32
Postat av: Anonym

haha, och ja mamma, på söndagar var ju vi "bästa kompisar" VARJE söndag :D

2010-02-08 @ 21:01:19
Postat av: Lisa

"Vi ska åka till Andreeeeaaaaaaa!"

2010-02-08 @ 21:27:28
URL: http://lisagidlund.blogg.se/
Postat av: Marie

hahahahha, andreaaaaaaaa

2010-02-09 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0